Čím se dokáže odlišit dobrá, prosperující společnost od té, které krachuje a nedaří se jí? Je to jistě v mnoha faktorech. Jedním z těch důležitých je ale smysl pro detail, který odlišuje úspěch od pádu do podnikatelského zatracení. Už dobře vypadajícím vchodem do firmy se můžete dobře prezentovat, nechybí Vám před prahem rohože?
K Vašemu velkému překvapení to možná bude právě jeden z oněch důležitých detailů, který Vám chybí. už první kontakt zákazníka s firmou tak bude probíhat spíše v negativním světle a to přeci rozhodně není Vaším záměrem… Svou chybu byste měl urychleně napravit, rohože si pořídit, nechcete přeci zbytečně přicházet o zákazníky…
Myslete na detaily
A pro příště je důležité si zapamatovat, že detaily se nemají podceňovat. Věnujte jim pozornost a nemůže se Vám pak už stát, že budete zaskočeni negativními reakcemi potencionálních zákazníků či klientů. Rohože jsou jedním z těch důležitých detailů, které pomáhají utvářet dobrý první dojem.